۱۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۱۰

فرمانده انتظامی کرمانشاه:

تلاش برای شناسایی عاملان شهادت مامور انتظامی کرمانشاه ادامه دارد

تلاش برای شناسایی عاملان شهادت مامور انتظامی کرمانشاه ادامه دارد

کرمانشاه - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به شهادت مامور انتظامی کرمانشاه حین انجام ماموریت، گفت: تلاش برای شناسایی عاملان شهادت مامور انتظامی کرمانشاه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان با تبریک و تسلیت شهادت سرگرد نظری و با تشریح ماجرای شهادت این مأمور انتظامی، اظهار کرد: این حادثه دقایق ابتدایی بامداد امروز در چهار راه آتش نشانی شهر کرمانشاه رخ داد.

وی افزود: مأموران یگان امداد حین گشت زنی در محل یاد شده متوجه حضور سه فرد مشکوک می‌شوند که برای انجام بررسی‌های لازم حضور این افراد به آنها که در خودرو بوده‌اند، فرمان ایست می‌دهند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به شرایط بارانی و تاریکی هوا این افراد که مسلح بودند با دیدن گشت انتظامی اقدام به تیراندازی به سوی پلیس کرده که با اقدام متقابل مأموران مواجه می‌شوند.

جاویدان یادآوری کرد: در جریان این تیراندازی یک گلوله به شهید نظری برخورد و باعث مجروحیت می‌شود و پس از آن به سرعت به مراکز درمانی انتقال می‌یابد اما متأسفانه تلاش پزشکان مؤثر واقع نشده و این همکار جان بر کف به درجه رفیع شهادت نائل می‌آید.

وی با بیان اینکه افراد مهاجم پس از درگیری به سرعت از صحنه متواری می‌شوند، گفت: در تحقیقات ابتدایی انجام شده این افراد از سارقان مسلح بوده‌اند و کارهای اطلاعاتی برای شناسایی این افراد نیز به سرعت در حال انجام است و قطعاً به زودی دستگیر و به سزای عملشان خواهند رسید.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تبریک و تسلیت شهادت "پوریا نظری" که جز افسران شجاع، وظیفه شناس و شاخص انتظامی استان بود، بیان کرد: مأموران جان برکف انتظامی برای تأمین نظم و امنیت جامعه و آسایش مردم شبانه روز پای کار بوده و با نثار خون پاک خود اجازه فعالیت با مخلان نظم و امنیت را نمی‌دهند.

جاویدان خاطر نشان کرد: امروز مأموران جان برکف پلیس کرمانشاه با اقتدار از امنیت شهر و جامعه دفاع و اجازه نمی‌دهند مجرمان با هر نیت و انگیزه‌ای اخلالی در آن ایجاد و باعث رعب و وحشت میان مردم شوند.

وی بر اصلاح قانون به کار گیری سلاح تاکید کرد و گفت: بدون شک این مهم می‌تواند مأموران پلیس را در امنیت آفرینی بیشتر یاری کرده و دست آنها را برای مقابله جدی تر با اشرار و مجرمان باز خواهد گذاشت.

گفتنی است؛ مراسم تشیع پیکر شهید سرگرد "پوریا نظری" ساعت ۱۱ صبح فردا ۱۴ اسفند از مقابل مسجد جامع شهر کرمانشاه با حضور مسئولان استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

کد خبر 5438422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha